http://www.mcoba.org

Sunday, June 22, 2008

carrie junior in da house~~

assalamualaikum...

actually xde mood nak sambung post before ni, tapi sebab dah janji kan,kenala sambung.yela cam dah ada topik len nak kongsi.nanti kalo campur aduk nanti,finin2 lalat plak korang baca.xpela.topik tu for the next postla kay...

k la.nak start dari mana yer??hmmm..alkisahnya bermula ketika ku dapat tawaran ke sekolah melayu jalan stesen.hu2..bangga la skit sebab cita2 nak p boarding skool tercapai.alhamdulillah...

then waktu hari pendaftaran,p la mendaftar.ini empunya badan la cerita.time tu xperasan pon.jz perasan,napa bdk2 ni pandang semacam je.feymes sangat ke aku.muahah2.perasan~then bila parent dah balik,duk lepak2 kat dorm tu.diorang mula2 la buka cerita.diorang cakapla.aku ni ada kembar ke??
uikss..ke situ plak.setahu ibu ak hanya lahirkan aku sorang je.ha2.then diorang cakapla muka ak ni ada sama dengan sorg mamat sama batch.hu2.first time ak dpt jumpa org muka cam aku even b4 this,ada gak kes camni dimana diorg ada kenalan muka cam ak.tp ak xdela pernah jumpa.so xleh la nak compare..btw,mamat yang muka sama ni gakle, yang jaga kaunter masa aku mendaftar.xperasanla aku...

haa...bile dah jumpa xsama pon...ngah2..xtaula celah mana yang sama.and nama mamat yang dikatakan muka sama tu ialah zulkhairi.orang panggil k-rie...so dah ble agakla kan where carrie junior name come.b4 dapat nama tu.mcm2 nama kuar.yg ku ingt KJ(cam nama seseorang plak),C-square and ada beberapa lagi yang ku pon dh xingat.haih~ak cam time tu,xkisahla korang nak panggil apa.last2 aku pon dah x ingat sapa bagi nama carrie junior tu,either awan or toyak (dorm mate ak time tu).hmm2..mane2 la.sebab carrie junior is diorang amik nama k-rie tu tapi di-omputihkan and then junior sbb aku masuk kendian.so cam ak ni adikla.haih~last2 diorang menyebarkan nama ni,dan sumer orang panggil ak dgn nama tu.haih.terima jela.lagipon itu part of asrama life.giving others a nick name.huhu..even kat skool ak tupon cam2 nama ada.phylunk,jae,awan,apeq,sweater,jepp,goda,thor,ngom san,boss,chombee..huhu2..manyak sangat nak listkan sumer.itu je yang tertulis.haha..

so itulah alkisahnya.carrie junior atau disingkatkan CJ.perasan cam nama orang putih plak.hu2.ada orang panggil CJ,ada yang panggil jay,ada yang panggil carrie.satu nama pon dah banyak version.tu lom nama2 len lagi yg org panggil aku.Zul, fadzli, along, CJ and shazzy.yang last tu korang ble abaikan.ak malas nak citer pasal nama ak lagi dah.kang korang boring dgn blog ak ni.hahaa..

ini gambar aku and gambar k-rie.k-rie sowi,ak curi gambar ni kat friendster ko.huhu..and seem ko dah berisi skit.lalala...so korang bandingkan la.ni gambar skang.myabe dah nmpk len sngt2.xtaula muka masa skool lu sama.xsempat nk amik gambar time tu.saya mana ada kamera lagi time tu.hik2


carrie junior and k-rie

salam sang kelana d--b

2 comments:

Dayana said...

apsal lak nak abaikan yang last tuh?

aku panggil ko dengan nama tu, OK.

shazzy shazzy shazzy shazzy SHAZZY!!!!!!!!

Anonymous said...

hi, im your ex-PCS classmate at UTP. Ntah u still kenal or not.


i would like my website malaysian youtube style www.fyroo.com to be review by your blog. how much does it cost?

also if possible to exchange link?

please contact me at support@fyroo.com