http://www.mcoba.org

Wednesday, June 18, 2008

ceritera jalanan

hello..we meet again~

since xde benda nak post but blog need to be update so i can keep in touch with my reader.
so i thinking of this topic.this post should be the 1st post,but i save it when i've no idea like this time.tetiba cakap omputih plak...
this post nak cakap pasal napa blog ni bernama CERITERA JALANAN??
korang xde curious ke napa aku pilih nama camni.even i describe this blog as my story(ceritera) along the path(jalanan) of my life,actually i pick this name from my nick name.hahaha..mesti korang xperasan kan...Ceritera Jalanan.jz pick the first alphabet of each word it become CJ.
and bagi yang xtau,napa orang panggil aku CJ(sampai orang xtau nama sebenar akukan-its MOHD ZULFADZLI BIN AYOB.remember it!!!).ada yg dah tau n ada yang xtau.
napa CJ-carrie junior??hahaha...kadang2 orang cakap sebab guna produk carrie junior ke??(haih..sampai skang xjumpa gambar gajah carrie junior tu.sapa2 ade bagi saya ek.hahaha.maskot tu)kadang2 tu mengiyakan saje..sebab malas nak cerita yang sebenarnya.sebab cam panjang sngt even xde la panjang cam buku novel pon.huhuhu..
Family aku pon tau yg aku ada nama len.huhu..kadang2 tu diorg pon xkisah,kalo ada orang call,sebut nama tu.diorang dah tau dah.hehehe..
and sebab ak tau ramai kawan ak xkan tau nama ak,so every new place i went,i always introduce myself as Zul but then..jarang nama tu lekat.kalo xsemua,mesti ada gak yang panggil nama CJ tu.thanks to all budak sekolah melayu.haih~
ble plak korg(budak2 sekolah melayu) gelak org len panggil aku cj.ces~sengal.apa2 pon..kalo nak tau napa orang panggil aku CJ..tunggu for next post...xbest la kalo bagitau sumer skang.xde thrill...hehe..tungguuuu....

p/s:sapa yg dah tau.shhhh....

salam sang kelana d-_-b

1 comment:

xi da ya said...

ade name lain lagi..
ko pn tau.
hihi