http://www.mcoba.org

Thursday, March 26, 2009

my 1st tag

assalamualaikum

haih..at last..aku menjawab soalan dr org2 yg tag aku.aku pon xtau kenapa.most of blog kwn2 aku yg aku baca,sume tgh buat tag ni.dan nama aku adalah salah satu dlm lsit org kena tag.so aku jawabla juga...

1. The age of my next birthday = 23


coming this april....

2. The place I would like to travel to = all around the world


nak pegi sume tempat yg best kt dunia ni...

3. The favorite place = my bedroom


bestnya dapat chill kt bilik sendiri....

4. The favorite food = masakan ibu tercinta


no one can challenge it...

5. The nickname I had = cj a.k.a carrie junior



nak tahu kenapa..kenala cek kt post ni...

6. The favorite colour = red, red and red


my dream car too....

7. The city I live in (For now) = kuala terengganu


KT new landmark...

8. The city I was born in = petaling jaya


lahir kat hospital assunta

9. College major = Chemical Engineering (Petroleum Engineering)


looking forward...dah nak habis belajar dah...

10. Bad habit = last minute work


bkn last-minute travel..ni je yg aku jumpa..

11. Hobby = taking pictures


my passion....

12. Wishlist = iPhone & psp


waaaa...sapa2 nak tolong belikan....dah lama ngidam

so..sesapa yg tgh buhsan n xde nk watpe..jawab n postla kat blog kamu tu yerr...

sang kelana d-_-b

1 comment:

Unknown said...

terima kasih buat tag ni. oh nak iphone ye. kasik main game dalam ipod touch je lah aku mampu kekeke.